×

Ostrzeżenie

Nie powiodło się załadowanie pliku XML.
Banery reklamowe to współcześnie jeden z popularniejszych sposobów na promocję outdoorową. Zarówno w formie drukowanej, jak i tej bardziej nowoczesnej – elektronicznej to również jeden z bardziej skutecznych sposobów na promocję. Warto jest zasięgnąć języka, jak najlepiej zabrać się za to rozwiązanie marketingowe, by odgrywało swą rolę najlepiej. Oto ABC materiałów reklamowych.

Spójność i przejrzystość
Jeśli rozkręcamy biznes, przygotowujemy cały biznesplan i próbujemy przewidzieć wszystkie koszty, jakie na samym początku nas dopadną. Pod żadnym pozorem nie należy pominąć kosztów związanych z promocją, to ona bowiem będzie prowadziła do bardziej dynamicznego rozwoju! Bez pozyskiwania nowych klientów nie mamy szans na to, by całość ruszyła na odpowiednim, zadowalającym nas poziomie.
Dlatego już na etapie planowania zadbajmy o logotyp, który będzie wytrychem do późniejszych działań marketingowych. Na pierwszy ogień postawmy na solidną stronę internetową, a także banery reklamowe i ulotki, które trafią do sąsiedztwa siedziby. W ten sposób poinformujemy, że zaczynamy naszą działalność.
Jak powinny wyglądać skuteczne banery reklamowe? Ważna tu jest spójność i przejrzystość. Tak, aby od razu było widać, że logo związane jest z naszą marką, a treść, jaką niosą materiały reklamowe, jest prosta i jasno daje do zrozumienia, czym się zajmujemy.

Grafika, która z pamięci nie znika?
Celebryci owiani złą sławą mówią, że nieważne, co o nich piszą w brukowcach – ważne, aby nie przekręcili nazwiska. Niestety wielu grafików wychodzi z podobnego założenia, projektując nieestetyczne, ale zapadające w pamięć logotypy i banery reklamowe dla firm. Nie dajmy się zwieść tej modzie, która na dłuższą metę nie daje dobrych efektów. Bo co prawda każdemu z nas zdarzyło się zaśmiać na widok baneru reklamowego firmy sprzedającej rury, na którym główną postacią była półnaga modelka, jednak pytanie brzmi – czy dokonalibyśmy tam zakupu? Czy świadczy to o profesjonalizmie firmy, dobrej jakości produktach? Daje to efekt zgoła odwrotny, ukazując markę w niepoważnej pozycji bez pomysłu na promocję.
 
Królestwo za minimum!
Pamiętajmy o tym, że ludzie coraz mniej czytają. Powracamy niejako do pisma obrazkowego, nawet w służbowej korespondencji pojawiają się emotikonki. Czytanie zbyt długich tekstów na ulotkach czy reklamach, a tym bardziej mijanych w biegu banerach reklamowych to raczej średnio trafiony pomysł. Tylko znudzimy tym odbiorcę, a więc i potencjalnego nabywcę naszych usług lub produktów. Dlatego należy ograniczyć treść do minimum. Niech przemawia obraz! Bynajmniej jednak nie chodzi o umieszczanie na banerach wielkich grafik. Wyraźne, mądre, przemyślane logo – oto gwarancja sukcesu, na którą każdego z nas stać.
Dzięki odpowiednio prowadzonemu marketingowi mamy szansę pozyskać nie tylko liczne grono klientów, ale to grono będzie odpowiadało naszym preferencjom, co znacznie ułatwi współpracę. Tak zwane targetowanie jest jedną z kardynalnych zasad współczesnej reklamy.

ZALOGUJ SIĘ ABY MIEĆ MOŻLIWOŚĆ KOMENTOWANIA

Aktualności

Sport

Region

Szkoły i przedszkola

 

×
Reklama