×

Ostrzeżenie

Nie powiodło się załadowanie pliku XML.
Firmy Santander Bank Polska oraz Akademia Marki z Klasą pod patronatem Fundacji Santander Bank Polska miały przyjemność gościć właścicielki firm z północy Polski na wyjątkowej inicjatywie, od kobiet dla kobiet, łączącej elementy networkingu, pracy warsztatowej oraz akcji społecznej.

W ramach cyklu pięciu spotkań w różnych miastach Polski, odbyło się drugie w hotelu Poznanianka, w Kołobrzegu. Wydarzenia skierowane są do kobiet-przedsiębiorczyń, odbiorców marki Santander Bank Polska i Akademii Marki z Klasą – właścicielek małych i średnich firm oraz kobiet-doradców, kierowników i dyrektorów Santander Bank Polska. Spotkanie dotyczyło przywództwa kobiet w biznesie, świadomości budowania autentycznej marki własnej i budowania dojrzałych relacji biznesowych.


Wydarzenie 11 października było połączone z akcją społeczną, poprzez którą organizatorzy zwracają uwagę na osoby niesłyszące i niedosłyszące. Podczas spotkania zbierano środki, które posłużą do zorganizowania warsztatów dla słabosłyszących podopiecznych Fundacji InCorpore, młodych kobiet wchodzących na rynek pracy.


Podczas spotkania 11 października szukano odpowiedzi na pytania:

• Czy w czasach nadzwyczaj ostrej konkurencji, obsesji na punkcie satysfakcji Klienta, wszechogarniającej cyfryzacji i mediów społecznościowych można być sobą?
• Czy nasza autentyczność rzeczywiście ma wpływ na to, jak postrzegają nas Klienci?
• Jak zadbać o markę osobistą - co składa się na kapitał w budowaniu autentyczności i niepowtarzalności swojej marki?

Ważnym elementem spotkania było dzielenie się własnymi historiami, poprzez które właścicielki firm przekazały swoją perspektywę jak świadomie zmieniają życie na lepsze i pełniejsze. Dodatkowym bonusem spotkania było nawiązanie bliskich i serdecznych relacji w społeczności kobiet, która ma zapewnić poczucie prawdziwego wsparcia. Do dyskusji zaproszono gościa specjalnego Panią Annę Fijałkowską-Zabielską. Spotkanie oraz warsztat „Czy miłość klienta można kupić?” poprowadziła Ewa Czertak, prezes Akademii Marki z Klasą, mentor i trener biznesu, ekspert Personal Branding, inicjatorka spotkań z cyklu Marka z historią w tle.

Spotkanie uświetnił minirecital w wykonaniu Jana Adamczewskiego - wybitnego saksofonisty, aranżera i kompozytora.



ZALOGUJ SIĘ ABY MIEĆ MOŻLIWOŚĆ KOMENTOWANIA