×

Ostrzeżenie

Nie powiodło się załadowanie pliku XML.
Radni opozycyjni bezlitośnie wypunktowali błędy zawarte w dokumencie dotyczącym strategii promocji Kołobrzegu. W rezultacie projekt uchwały, przedłożony przez władze miasta, został wycofany z obrad sesji rady.

 

Wcześniej, do przyjęcia nowej strategii, której hasłem przewodnim ma być pojęcie „RE:GENERACJA”, pojmowane jako „odnowa sił witalnych, odnowa biologiczna i psychiczna”, ale również przedstawiająca Kołobrzeg jako miejsce spotkań wielu pokoleń, namawiał radnych jej autor – Mateusz Zmyślony, dyrektor firmy Eskadra. Przypomnijmy: spółka wykonała dokument w 2016 roku, obecnie został on uaktualniony.

Jedynie hasło zdobyło akceptację wśród radnych opozycyjnych. Samorządowcy skrytykowali natomiast dokument, wskazując, że jest on „wadliwy i nie do przyjęcia”. Błędy w nim zawarte skrupulatnie wyliczała radna Renata Brączyk (PiS), która podważyła m.in. całą metodologię badań, wskazując, że grupa przebadanych osób była „za mała” i nie reprezentowała rzeczywistych proporcji związanych z liczbą turystów zagranicznych i polskich odwiedzających Kołobrzeg. - Przepytano 300 osób z Polski i tyle samo z zagranicy, a zagraniczni turyści stanowią jedynie 18 procent wszystkich naszych gości – mówiła radna. Brączyk przywołała również szereg błędów rzeczowych zawartych w lekturze (m.in. mylne informacje o liczbie uczelni w mieście czy ofercie kulturalnej Kołobrzegu), ale także ironicznie odniosła się do niektórych pomysłów Eskadry, m.in. targu rybnego na którym rybacy mieliby sprzedawać świeże ryby i... owoce morza.

Swoje uwagi przekazała również Izabela Zielińska z klubu Woźniaka, która zauważyła m.in., że jeden z punktów zawartych w projekcie nie został w ogóle opracowany.

Opozycja przyjęła więc wniosek radnej Brączyk o wycofanie projektu uchwały z obrad Rady Miasta, oraz jego uzupełnienie i przedyskutowanie. Co ciekawe, przeszedł on głosami dwojga radnych Nowego Kołobrzegu  - Adama Hoka i Agnieszki Trafas.

Do tematu wrócimy. (iws)

Komentarze  
+22 #1 Edmund 2020-01-16 18:13
co zwykły mieszkaniec ma z miasta Kołobrzeg: drogo , żadnej ciekawej atrakcji dla młodych jak również pracy,
Miasto coraz częściej zatłoczone i niebezpieczne.
Cytować
+6 #2 Kaskadek 2020-01-16 21:56
Niech strategie promocji napisze Pani wiceprezydent, była dyrektorem LOT- Kołobrzeg, więc powinna coś niecoś się znać na promocji.
Cytować
+13 #3 Gospodyni 2020-01-16 22:56
Jak można porównywać nas z Gdańskiem czy Krakowem???
Ceny jak w Warszawie, pensje to w większości najniższa krajowa, pracy brak, średnia wieku to 50+
Cytować
-2 #4 Moszna Kantor 2020-01-17 00:06
Zamyślonam i rozmarzona
Szkoda mnie Nowożytnej

Karnelabym się z Ryszardem
Do Lizbony wszak mineęło

Sześciu króli Joanna już
Była kto w tęsknocie teraz

Właśnie Mnie utuli :-?
Cytować
+4 #5 Do Moszny Kantora 2020-01-17 09:07
Bernatowicz zmień leki albo zmniejsz dawkę
Cytować
+2 #6 Brak rozrywek 2020-01-17 13:11
Z roku na rok z atrakcjami /rozrywkami jest w Kołobrzegu coraz gorzej. Kiedyś lipiec i sierpień były zapełnione atrakcjami, niekiedy dwie atrakcje- występy w dwóch różnych miejscach w jednym dniu. Nie tylko pod RCK, amfiteatrze, przy fontannie ale i przy latarni morskiej. Teraz jakieś cykliczne typu poniedziałki z orkiestrą kołobrzeską (fajne), czasami coś przy latarni i to koniec. Kogo interesują jakieś poranki dla dzieci z przyjezdnych. Gdzie dyskoteki dla młodzieży. Tylko tak opluwany przez niektórych Sunrise Festival daje reklamę dla Kołobrzegu. A turyści szukają na stronach Urzędu co gdzie/ kiedy? bo chcą czasami zaplanować "pod daną atrakcję' np. kiedyś pod Kawaliadę na plaży.
Cytować
Dodaj komentarz
Komentarze na portalu e-KG.pl są własnością ich twórców. Kołobrzeski Serwis Informacyjny nie ponosi odpowiedzialności za opinie pozostawione w serwisie.
Jeśli jakikolwiek komentarz uważasz za obraźliwy lub narusza jakiekolwiek zasady komentowania w serwisie napisz na adres: redakcja@e-kg.pl