Pochodząca ze Szwajcarii marka Mövenpick należąca do Accor wkracza do Polski. Grupa zawarła z Marvipol Development umowę franczyzy na budowę hotelu klasy premium, który ma powstać w Kołobrzegu.
Hotel Mövenpick Kołobrzeg ma być jednym z pierwszych obiektów szwajcarskiej marki z portfolio Accor, który powstanie w Polsce. Obiekt ma być zlokalizowany w strefie uzdrowiskowej przy ulicy Sułkowskiego i będzie oferował gościom 266 przestronnych pokoi, w większości z balkonami z widokiem na morze. Do dyspozycji w hotelu znajdzie się także m.in. restauracja, lobby bar, basen i saunarium oraz centrum spa czy powierzchnia konferencyjna.
- Podpisanie pierwszej umowy franczyzowej w Polsce na hotel Mövenpick jest kolejnym krokiem do powiększenia portfolio Accor w segmencie marek premium na naszym rynku. Współpraca z doświadczonym oraz cenionym developerem jest jednym z kluczowych elementów powodzenia tej inwestycji. W planach mamy kolejne lokalizacje dla tej pięciogwiazdkowej marki, zarówno w popularnych kurortach, jak i najważniejszych miastach Polski. Wierzymy, że Mövenpick szybko zdobędzie uznanie na polskim rynku hotelowym - powiedział w wywiadzie dla propertynews.pl Jacek Stasikowski, Dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.
Historia powstałej w Szwajcarii marki Mövenpick sięga lat 40. Zlokalizowane w centrach miast i topowych kurortach na całym świecie pięciogwiazdkowe hotele tej marki wyróżniają się unikalnymi doświadczeniami, które dostarczają swoim gościom w trakcie pobytu. Wśród nich znajdują się m.in. popołudniowa godzina czekolady, zdrowe smoothie dla każdego. specjalnie przygotowane menu dla dzieci czy zaawansowana technologia snu umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb.