×

Ostrzeżenie

Nie powiodło się załadowanie pliku XML.
Pochodząca ze Szwajcarii marka Mövenpick należąca do Accor wkracza do Polski. Grupa zawarła z Marvipol Development umowę franczyzy na budowę hotelu klasy premium, który ma powstać w Kołobrzegu.

Hotel Mövenpick Kołobrzeg ma być jednym z pierwszych obiektów szwajcarskiej marki z portfolio Accor, który powstanie w Polsce. Obiekt ma być zlokalizowany w strefie uzdrowiskowej przy ulicy Sułkowskiego i będzie oferował gościom 266 przestronnych pokoi, w większości z balkonami z widokiem na morze. Do dyspozycji w hotelu znajdzie się także m.in. restauracja, lobby bar, basen i saunarium oraz centrum spa czy powierzchnia konferencyjna.

- Podpisanie pierwszej umowy franczyzowej w Polsce na hotel Mövenpick jest kolejnym krokiem do powiększenia portfolio Accor w segmencie marek premium na naszym rynku. Współpraca z doświadczonym oraz cenionym developerem jest jednym z kluczowych elementów powodzenia tej inwestycji. W planach mamy kolejne lokalizacje dla tej pięciogwiazdkowej marki, zarówno w popularnych kurortach, jak i najważniejszych miastach Polski. Wierzymy, że Mövenpick szybko zdobędzie uznanie na polskim rynku hotelowym - powiedział w wywiadzie dla propertynews.pl Jacek Stasikowski, Dyrektor ds. rozwoju sieci Accor.

Historia powstałej w Szwajcarii marki Mövenpick sięga lat 40. Zlokalizowane w centrach miast i topowych kurortach na całym świecie pięciogwiazdkowe hotele tej marki wyróżniają się unikalnymi doświadczeniami, które dostarczają swoim gościom w trakcie pobytu. Wśród nich znajdują się m.in. popołudniowa godzina czekolady, zdrowe smoothie dla każdego. specjalnie przygotowane menu dla dzieci czy zaawansowana technologia snu umożliwiająca wypoczynek dopasowany do indywidualnych potrzeb.

ZALOGUJ SIĘ ABY MIEĆ MOŻLIWOŚĆ KOMENTOWANIA