×

Ostrzeżenie

Nie powiodło się załadowanie pliku XML.
Urzędnicy ogłosili właśnie przetarg nieograniczony na agencję, która kompleksowo opracuje działania promocyjne Kołobrzegu. Agencja ma współtworzyć z miastem m.in. strategie reklamowe offline i online służące promocji w sezonie wiosna-lato 2021.

Jak wynika z koncepcji wybrana agencja będzie odpowiedzialna za obsługę digital i influencer marketing, social media, ATL, BTL, a także dobór działań PR promujących markę Kołobrzeg Re:generacja wśród mieszkańców miasta. Firma ta będzie również współpracować z Regionalnym Centrum Kultury w Kołobrzegu, jako jednostką nadzorującą promocję miasta.


-To będzie pierwszy pełny sezon promocyjny miasta zgodny nową linią komunikacyjną Kołobrzeg Re:generacja. Dlatego szukamy partnera, z którym zrobimy to najskuteczniej i pokażemy, jak atrakcyjny jest Kołobrzeg - mówi Marta Ostapiec Zastępca Dyrektora ds. promocji.


Oferty można składać poprzez elektroniczną platformę pod adresem https://pdzakupowe.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.htmlZwycięska firma będzie pracować dla Miasta Kołobrzeg do dnia 15 września 2021 r. Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu usług m.in. obejmujących opracowanie koncepcji kreatywnej i wdrożenie kampanii informacyjno – promocyjnej o wartości budżetu mediowego na poziomie min. 500.000,00 zł brutto, obejmujących realizację działań marketingowych m.in. w mediach społecznościowych, współpracę z influencerami o wartości budżetu mediowego przeznaczonego wyłącznie na działania digital na poziomie min. 400.000,00 zł brutto, obejmujących opracowanie i wdrożenie projektu komunikacji PR, którego szacunkowy ekwiwalent reklamowy tzw. AVE wyniosło minimum 500.000,00 zł brutto. . Oferty należy składać do 29 stycznia 2021 roku do godz. 10:00.


W ramach zamówienia wybrana firma opracuje koncepcję kreatywną spójną ze strategią marki Kołobrzeg Re:generacja, opracuje komunikację wraz z koncepcją kreatywną dla wydarzeń: Jarmark Solny oraz Jarmark Bożonarodzeniowy. Ponadto, agencja przygotuje m.in. strategię kreacji i produkcję kampanii digital wraz z planami mediowymi, zakupem i optymalizacją mediów, w tym współpracę z influencerami, jak również stworzy koncepcję współpracy na linii Zamawiający – przedsiębiorcy z branży HoReCa.


Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Oferentami w związku z toczącym się postępowaniem jest: w kwestiach proceduralnych: Bartłomiej Kardas, tel. 501 353 456, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., w kwestiach dotyczących opis przedmiotu zamówienia: Marta Ostapiec nr tel. 603 605 532, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

ZALOGUJ SIĘ ABY MIEĆ MOŻLIWOŚĆ KOMENTOWANIA